Aansprekende communicatie

Adverteren.

ONLINE ADVERTEREN

• vergroot je naamsbekendheid

• vergroot het vertrouwen in jouw product of dienst

• creëer een herkenbaarheid

• laat de concurrentie achter je

OFFLINE ADVERTEREN

 • vergroot je naamsbekendheid

• vergroot het vertrouwen in jouw product of dienst

• creëer een herkenbaarheid

• laat de concurrentie achter je

Adverteren is het betaald mensen kennis laten maken met jouw product, dienst of bedrijf. Adverteren kent vele mogelijkheden en is zowel online als offline mogelijk, met elk zijn eigen prijskaartje.

Zo kun je voor een paar euro adverteren, met als doel meer bezoekers op je website. Maar je kan ook een duurdere advertentie in de krant plaatsen, met als doel de naamsbekendheid van je bedrijf te vergroten.

Bij adverteren zijn een aantal dingen van belang, de doelgroep, het budget en het doel. Op basis hiervan kan er keuze worden gemaakt in advertentievormen en -kanalen, dit vormt samen uiteindelijk de advertentiestrategie voor jouw bedrijf, product of dienst.

 

Online adverteren.

Deze variant bestaat al enige tijd, namelijk adverteren op TV, maar wordt steeds populairder doordat er steeds meer tijd online wordt doorgebracht op onder andere social media en bij streamingdiensten. Dit is gelijk ook het grote voordeel van online adverteren, je kan vaak specifiek gericht op de doelgroep adverteren en prestaties meten.

Ook voor online adverteren zijn er verschillende mogelijkheden met elk zijn eigen voordelen en nadelen:

De voordelen van adverteren op social media:

  • het bereik is groot.
  • Bereik gemakkelijk je doelgroep.
  • jouw doelgroep is online aanwezig.
  • doelgroep goed te targeten.
  • online adverteren is makkelijk meetbaar.
  • geoptimaliseerde advertentiecampagnes..

Een groot voordeel van het adverteren op het web is het gemakkelijk bereiken van je doelgroep:

  • Bereik gemakkelijk je doelgroep.
  • Bepaal zelf je budget.
  • Meten is weten.
  • Gemakkelijk aanpassen & optimaliseren.
  • Bepaal zelf wanneer de advertentie wordt getoond.

Offline adverteren.

Ook wel de klassieke variant van adverteren genoemd, maar toch een variant die je nog dagelijks tegenkomt. Offline adverteren omvat verschillende mogelijkheden, denk hierbij aan:

  • Advertenties in de krant
  • Flyers/folders
  • Reclameborden langs de weg
  • Abri’s
  • Vlaggen
  • Lichtbakken

De roots van ons bedrijf liggen bij het ontwerpen en drukken, maar inmiddels hebben wij diverse klanten geholpen met het gehele proces van ontwerpen, realiseren tot plaatsen van de offline advertenties. Wil jij offline advertenties inzetten voor jouw bedrijf? Neem gerust contact op voor de mogelijkheden.

Dit zijn de belangrijkste voordelen van offline adverteren:

  • Je vergroot je naamsbekendheid
  • Het vertrouwen in jouw product en/of dienst neemt toe
  • Je laat zien dat je moeite doet.
  • Je krijgt interactie door de persoonlijke benadering.
  • Je valt makkelijker op.

Social media

Meer zichtbaarheid en conversie verhogende berichten plaatsen? Het mooie van adverteren op social media is dat er op een specifieke doelgroep getarget kan worden. Zo bereik je jouw potentiele doelgroep en weet je zeker dat jouw boodschap gezien wordt.

Zoekmachine

Door een juiste strategie en een goed onderzoek naar de juiste zoekwoorden, kan er tegen betaling beter worden gescoord in bijvoorbeeld Google. Wil jij meer zichtbaarheid en wil jij bepalen wat voor jouw bedrijf het hoogste moet scoren? Wij helpen graag!

Display

Meer beleving creëren in de uitingen voor uw bedrijf? Het gebruikt van bijvoorbeeld een gifje behoort tot de mogelijkheden, ook werken deze conversie verhogend. Weten wat nog meer mogelijk is? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.

Video

Video advertenties worden wel 1200 procent vaker bekeken en gedeeld op sociale media dan andere soorten berichten op social media. Video advertenties kan je tegenwoordig bijna niet meer ontwijken of wegklikken. Wil jij een filmpje kijken op Youtube? Dan is het tegenwoordig bijna onmogelijk om de advertentie over te slaan.

Heb jij al de keuze gemaakt welk advertentiekanaal het best bij jou past? Of wil je advies over adverteren? Wij helpen je graag van (strategisch) advies tot realisatie. Neem contact met ons op voor meer informatie.