Boerenmaandag

Project.

Boerenmaandag

Toen in 1980 de wekelijkse maandagveemarkt werd afgeschaft is er door een groep vrijwilligers het initiatief genomen om jaarlijks een grote veemarkt te houden.
Op 27 april 1980 werd door hun inzet de eerste Boerenmaandag gehouden.

In al die jaren is Boerenmaandag uitgegroeid tot een niet meer weg te denken publiek evenement voor boeren, burgers en buitenlui.

Social media

Wij beheren de actieve social media-kanalen op Instagram en Facebook voor Boerenmaandag. Via deze kanalen delen we content, zoals foto’s, video’s en algemene informatie. Hierbij kan je denken aan de aankondiging van de nieuwe Boerenmaandag editie of sfeerfotografie van vorige edities. Hiermee enthousiasmeren we het publiek en betrekken we ze bij Boerenmaandag.

Logo & restyle

Boerenmaandag staat niet stil en is continu in beweging. Zo zijn er al meerdere labels ontstaan om ons Nijkerks Historisch Cultureel erfgoed te bewaken. Bij deze restyle zie je het logo voor de Boerenmaandag afterparty.

Deze restyling past perfect bij de levendige sfeer van de afterparty. We hebben zorgvuldig de elementen behouden die de identiteit van Boerenmaandag kenmerken en tegelijkertijd een eigentijdse twist toegevoegd om de unieke sfeer van het evenement te weerspiegelen.

Boerenmaandag

Drukwerk & sign

Jaarlijks presenteren we de Boerenmaandag krant, flaggenservice en meer. Voor Boerenmaandag hebben we een collectie hoogwaardige en unieke producten ontwikkeld om dit evenement memorabel te maken. We hebben gezorgd voor sfeervolle zaalaankleding met banners, re-boards en een podiumdoek. Daarnaast hebben we posters, stickers, kleurplaten en andere creatieve items gecreëerd om het evenement compleet te maken.

Huisstijl ontwerp

Bekijk het huisstijl ontwerp van Boerenmaandag, dat zorgt voor een consistente en professionele uitstraling van alle communicatiemiddelen. We zijn begonnen met het restylen van het logo dat van ouds her al was. Dit logo is vervolgens toegepast op banners, posters en andere promotionele materialen. Hierbij houden we rekening met kleur, typografie, beeldgebruik en lay-out om een uniforme uitstraling te bereiken die de boodschap krachtig overbrengt

Tekstschrijven

Wij verzorgen de tekstuele inhoud voor de social media-berichten, persberichten, posters en alle andere vormen van communicatie. We waarborgen dat de informatie relevant, begrijpelijk en toegankelijk is voor het publiek.

Email marketing

Wij beheren de e-mailmarketing voor Boerenmaandag, waarbij we strategisch gerichte e-mails opstellen en verzenden. Onze aanpak omvat het verspreiden van relevante informatie, aanbiedingen en updates aan de sponsoren en vrienden van, waardoor we de betrokkenheid vergroten en een effectieve communicatie tot stand brengen om het publiek bij Boerenmaandag te engageren.

Vindbaarheid

We optimaliseren de vindbaarheid van de website van Boerenmaandag door middel van zoekmachine optimalisatie (SEO). We passen technieken toe om de website beter te laten scoren in zoekmachines, zoals het gebruik van relevante zoekwoorden, meta-tags en het verbeteren van de website structuur en laadtijd.

Meer zien?